- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Problem z eksportem do pdf
Problem z eksportem do pdf
- Monnie
- Autor
- Wylogowany
- New Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 0
8 lata 3 dni temu #1352
przez Monnie
Problem z eksportem do pdf was created by Monnie
Cześć,
na wstępie podkreślę, że nie jestem profesjonalistą, ba, nawet trudno mnie nazwać amatorem, jeśli chodzi o grafikę wektorową. Corela poznawałam na studiach i gdyby nie konieczność pracy na nielegalu i jego "wywrotność" zapewne nie zainteresowałabym się Inkscape'm. W ramach nauki bezpłatnego oprogramowania zdecydowałam się opracować w nim swoje CV i już napotykam schody.
Mianowicie po zapisie pliku SVG do PDF zaokrąglenia użyte w dokumencie wyglądają, jakby były ucięte. Trochę jakby znajdowała się tam przezroczysta prowadnica (a te pousuwałam). Elementy nie są pogrupowane ani nie znajdują się na żadnej ścieżce - nic z tych rzeczy, bo nie bardzo umiem z nich korzystać.
Kombinowałam ze zmienianiem figury na kwadrat (wówczas kontur niewypełnionych kwadratów jest nierówny), jakością rasteryzacji itd. Problem nie występuje po zapisie w formacie PNG. Przeglądałam anglojęzyczne fora i widziałam, że podobny problem pojawiał się u innych, jednak nie rozumiem jego rozwiązań.
Gdyby nie to, że potrzebuje tego CV,
a nie chce być jednym z wielu życiorysów napisanych w wordzie, to rzuciłabym to w kąt.
Wersja programu to 0,91.
na wstępie podkreślę, że nie jestem profesjonalistą, ba, nawet trudno mnie nazwać amatorem, jeśli chodzi o grafikę wektorową. Corela poznawałam na studiach i gdyby nie konieczność pracy na nielegalu i jego "wywrotność" zapewne nie zainteresowałabym się Inkscape'm. W ramach nauki bezpłatnego oprogramowania zdecydowałam się opracować w nim swoje CV i już napotykam schody.
Załącznik Przechwytywanie.JPG nie został znaleziony