- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Nie można zapisać pliku PLT
Nie można zapisać pliku PLT
- Dorkass
- Autor
- Wylogowany
- Platinum Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 36
11 lata 1 miesiąc temu #203
przez Dorkass
Nie można zapisać pliku PLT was created by Dorkass
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
11 lata 1 miesiąc temu #204
przez mPuQ
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Nie można zapisać pliku PLT
Powiedz mi jaka jest Twoja znajomość systemu bo nie wiem jak mam zrobić opis?
mPuQ
- Dorkass
- Autor
- Wylogowany
- Platinum Member
Mniej
Więcej
11 lata 1 miesiąc temu #205
przez Dorkass
Replied by Dorkass on topic Nie można zapisać pliku PLT
Chyba taka średnio-przeciętna Hakerem z pewnością nie jestem Opisz jak uważasz za słuszne, najwyżej dopytam jak czegoś nie zrozumiem.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
11 lata 1 miesiąc temu #207
przez mPuQ
mPuQ
Potrzebujemy
Python'a 2.7.5
, pobieramy i instalujemy w domślnym katalogu C:\Python27, teraz idziemy do katalogu Inkscape i klikamy na nim PPM --> Właściwości
Ustawiamy prawa żeby można było robić zmiany w zawartości katalogu. Zaznaczamy co się da i potwierdzamy OK.
W zależności od wersji Windows ścieżka może się różnić ale wewnątrz katalogu Inkscape mamy podkatalog python zmieniamy mu nazwę np na python1. Teraz kopiujemy Python27 do katalogu i zmieniamy nazwę na python.
Następnie instalujemy UniConvertor , po zainstalowaniu wchodzimy do podkatalogu C:\Program Files (x86)\sK1 Project\UniConvertor-1.1.5\inkscape-patches\ i uruchomiamy plik inkscape-patch.vbs. To nam dodaje nowa funkcjonalność do Inka, po to głównie były prawa do zapisu bo bez nich ten skrypt pokazuje błąd.
Jeśli Ink był włączony należy go wył/wł aby zmiany weszły w życie. Po tym udało mi się zapisać do pliku PLT bez błędu. Druga rzecz to, że Python jest już w wersji 3.3.2 ale na nim też były jakieś problemy.