- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Schodki na ciemnych gradientach
Schodki na ciemnych gradientach
- Dorkass
- Autor
- Wylogowany
- Platinum Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 36
11 lata 5 miesiąc temu - 11 lata 5 miesiąc temu #122
przez Dorkass
Schodki na ciemnych gradientach was created by Dorkass
Ostatnia11 lata 5 miesiąc temu edycja: Dorkass od.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
11 lata 5 miesiąc temu #123
przez mPuQ
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Schodki na ciemnych gradientach
Widzę ciemność, ciemność widzę! Poprosimy o lepszy zrzut.
Schodki mogą być związane z tym, że karta graficzna jest ustawiona na mniej bitów.
Zawsze tak było czy od jakiegoś czasu?
Schodki mogą być związane z tym, że karta graficzna jest ustawiona na mniej bitów.
Zawsze tak było czy od jakiegoś czasu?
mPuQ
- Dorkass
- Autor
- Wylogowany
- Platinum Member
Mniej
Więcej
11 lata 5 miesiąc temu - 11 lata 5 miesiąc temu #124
przez Dorkass
Replied by Dorkass on topic Schodki na ciemnych gradientach
To nie jest zrzut tylko obraz wykonany w Inkscape i eksportowany do PNG. Dokładnie taki sam widok mam w Inku przed zapisem. Widzisz ciemność bo to jest gradient ciemnoszary na czarny. Schodki są na nim widoczne (pokazywałam ten obraz na innym forum). Takie schodki w GIMP-ie widzą wszyscy (a przynajmniej wiele osób) niezależnie od monitora czy karty graficznej i z tego co się dowiedziałam na innym forum, to w Inku jest to samo. Szkoda, bo zainstalowałam go mając nadzieję na lepszą jakość obrazów
No chyba, że na jakimś super wypasionym sprzęcie jednak nie będzie tych schodków?
Ustawienia mam takie:
No chyba, że na jakimś super wypasionym sprzęcie jednak nie będzie tych schodków?
Ustawienia mam takie:
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
11 lata 5 miesiąc temu #125
przez mPuQ
mPuQ