- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Gazetka w Inku?
Gazetka w Inku?
- advein
- Autor
- Wylogowany
- Junior Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 0
11 lata 5 miesiąc temu #102
przez advein
Gazetka w Inku? was created by advein
Witam
Czy w Inku, można złożyć gazetkę, z możliwością duplikacji stron, dodawaniem i odejmowaniem stron przed, po, pomiędzy, wstawianiem tekstu akapitowego, z ustawieniami strony wzorcowej itp. Jakie są możliwości inka od strony technicznej a jakie ograniczenia?
Czy w Inku, można złożyć gazetkę, z możliwością duplikacji stron, dodawaniem i odejmowaniem stron przed, po, pomiędzy, wstawianiem tekstu akapitowego, z ustawieniami strony wzorcowej itp. Jakie są możliwości inka od strony technicznej a jakie ograniczenia?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
11 lata 5 miesiąc temu #109
przez mPuQ
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Inkscape Multiple Pages Support
Generalnie w Inkscape na chwilę obecną nie da się tego zrobić ale istnieje dodatek
Inkscape Multiple Pages Support
.
Możliwe jest w nim tworzenie wielostronnicowych plików SVG, dodawanie stron , usuwanie, nawigacja miedzy nimi oraz eksport do PDF ale to kuleje bo wyskakują błędy i pliki generują sie o zerowej wadze.
Przeglądanie wielostronicowych plików SVG możliwe jest w Inkscape w którym jest zainstalowany dodatek Pages, bez niego strony nie są widoczne.
Do czasu kiedy narzędzie nie wyjdzie z fazy beta wolał bym przygotować grafikę w Inku a złożyć to w całość w np Scribusie!
Możliwe jest w nim tworzenie wielostronnicowych plików SVG, dodawanie stron , usuwanie, nawigacja miedzy nimi oraz eksport do PDF ale to kuleje bo wyskakują błędy i pliki generują sie o zerowej wadze.
Przeglądanie wielostronicowych plików SVG możliwe jest w Inkscape w którym jest zainstalowany dodatek Pages, bez niego strony nie są widoczne.