- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Zmiana języka
Zmiana języka
- Żaba
- Autor
- Wylogowany
- New Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 2
11 lata 3 miesiąc temu #171
przez Żaba
Zmiana języka was created by Żaba
Dzień dobry. Właśnie rozpoczęłam swoją przygodę z Inkscape i mam pewien problem- język. Próbowałam zmienić przez File->Inkscape Preferences -> Interface i tam zmieniam język z domyślnego na polski (mimo, że domyślny również mam ustawiony polski). I restartuję program. I nic, dalej po angielsku.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
11 lata 3 miesiąc temu #172
przez mPuQ
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Zmiana języka
Jaki to jest system operacyjny?
Win, Linux, OSX?
32/64bit?
Win, Linux, OSX?
32/64bit?
mPuQ
- Żaba
- Autor
- Wylogowany
- New Member
Mniej
Więcej
11 lata 3 miesiąc temu #173
przez Żaba
Replied by Żaba on topic Zmiana języka
System Linux (Kubuntu), chyba 32 bit. I ustawiony język polski. A Inkscape nie chce być po polsku bez względu, czy ustawię 'system deflaut' czy 'Polish'...
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
11 lata 3 miesiąc temu #174
przez mPuQ
mPuQ
Zainstalowałem Kubuntu na test i jest podobnie jak u Ciebie bez względu na jaki język przestawię Inka mam EN. Wg mnie Inkscape ma zainstalowany tylko język angielski a lista rozwijana jest tylko częścią silnika programu. Tak samo zachowuje się program pod Windows, po skasowaniu wszystkich języków oprócz polskiego ta lista nadal ma wszystkie języki.
Znalazłem opis jak wymusić polski plik językowy ale wg opisu to jest nietrwała zmiana bo tylko na czas danej sesji, po restarcie język wróci do domyślnego. Po zastosowaniu opisu uszkodził mi się plik konfiguracyjny czyli i tak program włączył się po angielsku.
Moja znajomość linkuksa jest średnia a nawet poniżej tego co bym o nim chciał wiedzieć, na chwilę obecną nie wiem jak to zmienić. Ale się dowiem!