- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Po zapisie projektu nie mogę zmienić czcionki
Po zapisie projektu nie mogę zmienić czcionki
- MagdaM
- Autor
- Wylogowany
- New Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 0
6 lata 4 miesiąc temu #1906
przez MagdaM
Po zapisie projektu nie mogę zmienić czcionki was created by MagdaM
Cześć,
Przepraszam z góry jeśli to głupie pytanie, rozwiązanie jest banalne czy coś, jestem totalnie początkująca. Zdołałam stworzyć w inkscape logo: obrazek i tekst pod obrazkiem. Wgrałam plik eps, pojawiały się wektory, zmieniałam kolory elementów i zmienialam tekst. Zapisałam go potem w w formacie svg. Teraz jak włączam projekt, to wektory mi się już nie pojawiają tylko zaznaczenie całego obrazka z tekstem. I nie mam pojęcia jak wrócić do stanu z wektorami, żeby mogła zmienić czcionkę.
Czy ktoś z Was móglby mi pomóc?
Pozdrawiam,
Magda
Przepraszam z góry jeśli to głupie pytanie, rozwiązanie jest banalne czy coś, jestem totalnie początkująca. Zdołałam stworzyć w inkscape logo: obrazek i tekst pod obrazkiem. Wgrałam plik eps, pojawiały się wektory, zmieniałam kolory elementów i zmienialam tekst. Zapisałam go potem w w formacie svg. Teraz jak włączam projekt, to wektory mi się już nie pojawiają tylko zaznaczenie całego obrazka z tekstem. I nie mam pojęcia jak wrócić do stanu z wektorami, żeby mogła zmienić czcionkę.
Czy ktoś z Was móglby mi pomóc?
Pozdrawiam,
Magda
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DominusX
- Wylogowany
- Moderator
- Dominik z inkscape-tutorial.pl
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 63
6 lata 4 miesiąc temu #1907
przez DominusX
Replied by DominusX on topic Po zapisie projektu nie mogę zmienić czcionki
Cześć,
po pierwsze dobrze, że przyszłaś do nas na forum z pytaniem. Zawsze chętnie pomożemy.