- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Potrzebuję pomocy
- Kaligrafia - edycja ścieżki
Kaligrafia - edycja ścieżki
- Dorkass
- Autor
- Wylogowany
- Platinum Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 36
9 lata 10 miesiąc temu #503
przez Dorkass
Kaligrafia - edycja ścieżki was created by Dorkass
Potrzebuję takiego efektu jaki daje rysowanie narzędziem Kaligrafia z końcówką Stalówka, ale z możliwością łatwej edycji linii, w taki sposób, jak edytuję linie utworzone narzędziem Ołówek. W przypadku kaligrafii edycja skomplikowanych rysunków czy napisów jest zbyt uciążliwa i czasochłonna, jednym słowem, nie bardzo ma sens. Natomiast uzyskanie idealnego kształtu bez poprawek wymaga dużej wprawy, której jeszcze nie mam. Czy jest jakiś sposób obejścia tego problemu? Może jakiś plugin?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
9 lata 10 miesiąc temu #504
przez mPuQ
Obawiam się, że nie ma żadnej wtyczki czy innego ułatwienia w kwestii Kaligrafii! Jak mówi Wikipedia: "sztuka starannego i estetycznego pisania, często również zdobionego artystycznie. Nauka kaligrafii miała kształtować charakter, cierpliwość..."
Wszystkie linki prowadzą do magików którzy robią cuda na papierze lub w komputerze ale wszystko wiąże się z ogromną wprawą. A to niestety trzeba wypracować.
Seb Lester , gość wpędza mnie w kompleksy ale wiem, że dużo czasu spędził nad tym.
A nie możesz użyć darmowej czcionki? Da Font
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Kaligrafia - edycja ścieżki
Obawiam się, że nie ma żadnej wtyczki czy innego ułatwienia w kwestii Kaligrafii! Jak mówi Wikipedia: "sztuka starannego i estetycznego pisania, często również zdobionego artystycznie. Nauka kaligrafii miała kształtować charakter, cierpliwość..."
Wszystkie linki prowadzą do magików którzy robią cuda na papierze lub w komputerze ale wszystko wiąże się z ogromną wprawą. A to niestety trzeba wypracować.