- Start
- Forum
- Forum inkscape-tutorial
- Moje prace
- Logo studia tatuażu - Bart's Tattoo by KGArtDesig
Logo studia tatuażu - Bart's Tattoo by KGArtDesig
- kg_art_design
- Autor
- Wylogowany
- New Member
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 0
8 lata 7 miesiąc temu #1155
przez kg_art_design
Logo studia tatuażu - Bart's Tattoo by KGArtDesig was created by kg_art_design
Dzień dobry
Tak jak w temacie, wrzucam małą prezentacje loga które robiłem dla studia tatuażu Bart's Tattoo wg. wytycznych zleceniodawcy
Wkrótce będę miał swoją stronę www, a na dziś po więcej zapraszam na KGArtDesign Facebook
Tak jak w temacie, wrzucam małą prezentacje loga które robiłem dla studia tatuażu Bart's Tattoo wg. wytycznych zleceniodawcy
Wkrótce będę miał swoją stronę www, a na dziś po więcej zapraszam na KGArtDesign Facebook
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- mPuQ
- Wylogowany
- Moderator
- Nie jestem profesjonalistą, jestem entuzjastą!
8 lata 7 miesiąc temu - 8 lata 7 miesiąc temu #1156
przez mPuQ
mPuQ
Replied by mPuQ on topic Logo studia tatuażu - Bart's Tattoo by KGArtDesig
Dzień dobry!
A co to jest za font?
Jak dla mnie środek jest za ciemny bo patrząc na to z pewnej odległości wszystko zleje się w szarą masę. Może maszynka powinna być jaśniejsza...?
@EDIT
Już mam Tattoo Ink font .
A co to jest za font?
Jak dla mnie środek jest za ciemny bo patrząc na to z pewnej odległości wszystko zleje się w szarą masę. Może maszynka powinna być jaśniejsza...?
@EDIT
Już mam Tattoo Ink font .
mPuQ
Ostatnia8 lata 7 miesiąc temu edycja: mPuQ od.
- DominusX
- Wylogowany
- Moderator
- Dominik z inkscape-tutorial.pl
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 63
8 lata 7 miesiąc temu - 8 lata 7 miesiąc temu #1157
przez DominusX
Replied by DominusX on topic Logo studia tatuażu - Bart's Tattoo by KGArtDesig